Mountainboard

Home - Prezentare - Magazin Produse - Galerii foto/video - Stiri - Articole - Forum - Contact

Cosul de cumparaturi

Cine sunt
Vreau sa ma inregistrez | Recuperare parola
Detalii utilizator marcu
Username marcu
Mesaje 148
Mesaje postate
Intalniri / evenimente mountainboard.ro » [PASSED] Ture cu mountainboardul Sambata 24 februarie » Ture cu mountainboardul! Data
marcu
Data inregistrarii:
Luni, 12 Februarie 2007, 17:12
Numar mesaje: 148
Aici o sa anuntzam plecarile echipei noastre si daca sunt doritori. Ii asteptam sa vina cu noi...

Urmatoarea iesire:

Sambata 24 februarie - Cota 2000 Sinaia.

Membri confirmati: George, Marcu
Joi, 22 Februarie 2007, 19:11
Tips & tricks » Intrebari » mai e o varianta Data
marcu
Data inregistrarii:
Luni, 12 Februarie 2007, 17:12
Numar mesaje: 148
in plan merge ca pe skate dai cu piciorul Joi, 22 Februarie 2007, 19:55
Kiteboarding » Conditie fizica: Its a must! » Conditie fizica: Its a must! Data
marcu
Data inregistrarii:
Luni, 12 Februarie 2007, 17:12
Numar mesaje: 148
Ca la toate sporturile unde esti tras de ceva de care te ti cu mana si mai ales cand vorbim de kite-uri si kitewinguri unul din elementele cheie il reprezinta conditia fizica. Iata un mic program de antrenament pentru a te mentine in forma.
1. incalzirea incheieturilor, puneti accent pe glezne, si incheieturile mainilor apoi umeri, genunchui, sholduri. (5 min)
2. 4 serii de cate 10 tractiuni 2 la piept si 2 la ceafa
3. 4 serii de cate 10/15 abdomene.
4. 4 serii de cate 10/15 extensii
5. 4 serii de cate 10/15 sarituri
1 de sarituri de pe varfuri cu aterizare tot pe varfuri
1 de sarituei de pe varfuri cu aterizare pe toate talpa si cu flexie a genunchilor
1 cu sarituri de pe toate talpa din poztie ghemuit cu aterizare la fel ca precedenta
1 cu rotatie alternanta 180 de grade dreapta/stanga cu aterizare pe toata talpa si cu flexie a genunchilor
6. 3 serii de 10 flotari.
7. exercitii de streching.
8. o pauza de 10 min
9 gata.

Nota: Nu fortati la nici un exercitiu! Daca simtiti ca ati atins limita voastra opriti-va, pentru ca nu faceti exercitii de culturism ci de conditie fizica.
O alergare de minim 30 de min (rezistentza) pe iarba sau pe stadion sau 10 ture de bazin, ar fi foarte bune la cateva ore dupa antrenament. Cu timpul mariti numarul de serii in functie de progresul vostru.

Joi, 8 Martie 2007, 00:16
Kiteboarding » Conditie fizica: Its a must! » :) Data
marcu
Data inregistrarii:
Luni, 12 Februarie 2007, 17:12
Numar mesaje: 148
ai dreptate null nu viteza. ci rezistentza
@donici: cel putin o data pe saptamana
Duminica, 11 Martie 2007, 23:42
Kiteboarding » Conditie fizica: Its a must! » blabla Data
marcu
Data inregistrarii:
Luni, 12 Februarie 2007, 17:12
Numar mesaje: 148
pai lasa ca am fost eu la bulgari.... si m-am dat pe niste partii mult mai mari si mai grele ca la noi... si dupa prima tura eram KO ma intreb oare de ce ? Marti, 27 Martie 2007, 23:39
Intalniri / evenimente mountainboard.ro » [PASSED] Intalnire Duminica - 1 aprilie » deci Data
marcu
Data inregistrarii:
Luni, 12 Februarie 2007, 17:12
Numar mesaje: 148
Cum FU ?
eu nu am ajuns ca am avut o intalnire in sinaia
Duminica, 1 Aprilie 2007, 23:33
Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10

  Cine este conectat
 
Īn total sunt 12 utilizatori conectati : 12 Vizitatori, 0 Membri   [ Administratori - 0 ]   [ Moderatori - 0 ]
Avem 313 utilizatori īnregistrati.
Cel mai nou membru este: watrawanis,
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 91 utilizatori in data de Joi, 29 Martie 2007
  Utile
  cautare Cautare
  La multi ani !
 
0 membri isi sarbatoresc astazi ziua de nastere
  Legenda iconite
  nou   Topic nou inchis   Topic inchis atentie   Topic atentie
vechi   Topic vechi lipicios   Topic lipicios ultimul topic   Topic ultimul
Home Prezentare Magazin Produse Galerii foto / video Stiri Articole Forum Contact