Mountainboard

Home - Prezentare - Magazin Produse - Galerii foto/video - Stiri - Articole - Forum - Contact

Cosul de cumparaturi

Cine sunt
Vreau sa ma inregistrez | Recuperare parola
» Forum » Tips & tricks » "Hand Brake" - cum sa incetinim pe asfalt
Autor Mesaj
marcu
Data inregistrarii:
12 Februarie 2007
Numar mesaje: 148
Data: Miercuri, 14 Februarie 2007, 18:28      Subiect: "Hand Brake" - cum sa incetinim pe asfalt

Pe asfalt, folosind un set de protectii adecvat pentru maini putem controla viteza prin executia unor viraje in care taram mainile pe asfalt, apasand puternic. Cu cat legam mai multe viraje de acest tip cu atat incetinim mai mult.
sus

Offseth
Data inregistrarii:
16 Februarie 2007
Numar mesaje: 38
Data: Vineri, 16 Februarie 2007, 11:56      Subiect: hmmm

asa este.. dar depinde si cat de tare faci virajele.. nu trebuie neaparat sa faci multe viraje pentru a te opri..

Eu am avut un caz in care a trebuit sa ma opresc brusc... si m-am oprit.. virand puternic.. a fost cam riscant.. dar am reusit...
sus

marcu
Data inregistrarii:
12 Februarie 2007
Numar mesaje: 148
Data: Vineri, 16 Februarie 2007, 13:28      Subiect: re

La viraje bruste risti sa te rostogelesti datorita fortzelor centrifuge si centripete care pot fi mai mari decat frotza picioarelor tale combinata cu forta de greutate... si atunci risit sa cazi in cap. dar cu mult antrenament o sa stii cum sa faci sa te opresti
sus

eryka
Data inregistrarii:
12 Februarie 2007
Numar mesaje: 199
Data: Vineri, 16 Februarie 2007, 13:30      Subiect: hand brake

recomand frana de mana, este mult mai safe si ajuta la parcurgea oricarui tip de traseu fara stresul ca nu stii unde te vei opri, cum si in ce
sus profil

george
Data inregistrarii:
7 Februarie 2007
Numar mesaje: 98
Data: Vineri, 16 Februarie 2007, 14:15      Subiect: forta centrifuga, inertie, snowboard vs. mountainboard

mare dreptate in posturile anterioare, insa cateva precizari despre diferentele fata de snowboard (unele dintre ele). La snowboard in cazul virajelor stranse exista avantajul derapajului controlat care contracareaza efectele inertiei si al fortei centrifuge. In cazul mountainboardului, derapajul controlat este dificil de realizat (posibil numai in cazul unor roti foarte umflate si pe suprafete alunecoase - zapada, gheata, praf) si deci fortele amintite sunt mai greu de contracarat. Solutia este pozitia joasa pentru scaderea centrului de greutate si cat mai aplecata spre interiorul cercului descris.
sus

Pagina: [1]

  Cine este conectat
 
Īn total sunt 13 utilizatori conectati : 13 Vizitatori, 0 Membri   [ Administratori - 0 ]   [ Moderatori - 0 ]
Avem 313 utilizatori īnregistrati.
Cel mai nou membru este: watrawanis,
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 91 utilizatori in data de Joi, 29 Martie 2007
  Utile
  cautare Cautare
  La multi ani !
 
0 membri isi sarbatoresc astazi ziua de nastere
  Legenda iconite
  nou   Topic nou inchis   Topic inchis atentie   Topic atentie
vechi   Topic vechi lipicios   Topic lipicios ultimul topic   Topic ultimul
Home Prezentare Magazin Produse Galerii foto / video Stiri Articole Forum Contact